Leden maken actief gebruik van community, helpdesk en kennisbank op de supportsite

GGZ Ecademy ondersteunt haar leden met een supportsite en biedt:

  • een kennisbank met informatie over de producten, diensten, systemen en over de vereniging,
  • de mogelijkheid om vragen te stellen aan het supportteam.

Daarnaast is er voor bepaalde contactpersonen zoals beheerders en klankbordgroepleden een aparte toegang tot extra informatie en een actieve community(*) waarin ze kennis en ervaring kunnen uitwisselen.

De trending topics op de communitypagina in het eerste kwartaal waren: Onboarding (inwerken van nieuwe medewerkers), Verstrekken medicatie, E-learningmodule Informatiebeveiliging, Rol ontwerper/auteur in het Centraal leerplatform en Werkplekondersteuning versus werkplekleren.

Ben je werkzaam bij een van onze leden en heb je een best practice die je graag wilt delen of heb je een vraag waar andere leden je bij kunnen helpen? Neem dan contact op met het klankbordgroeplid van jouw organisatie. Hij/zij kan je opmerking in de community plaatsen.

Deel dit artikel: linkedin

Kennis delen

Samen leren in de ggz is het motto van GGZ Ecademy. Leden ontmoeten elkaar op ledendagen, werksessies, implementatiebijeenkomsten, seminars, de online community en in redactieraden. Tijdens deze ontmoetingen is de drempel om samen op te trekken laag. Hierdoor ontstaan spontane kruisbestuivingen en samenwerkingsverbanden. Wil je eens meemaken hoe dat gaat? Bezoek een van onze vrij toegankelijke bijeenkomsten. Kijk in de agenda voor data.

Leer mee!

Met meer dan 90 leden werken wij aan het verbeteren van de ggz!

Over het lidmaatschap