Beheerdersbijeenkomst

Algemeen
Dit is een bijeenkomst voor (sub)beheerders van het Centraal leerplatform met als doel om ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Voor wie?
Deze bijeenkomst is voor medewerkers van leden van GGZ Ecademy die de beheerderstraining reeds gevolgd hebben en het beheer van de eigen leeromgeving uitvoeren. De beheerdersbijeenkomst maakt structureel deel uit van de ledendag van GGZ Ecademy, welke 4x per jaar georganiseerd wordt.

Voorkennis/voorbereiding

  • Als je een casus wilt bespreken tijdens de bijeenkomst dan dien je deze vooraf in. Denk ook aan bijlagen zoals afbeeldingen, documenten of een video die deelnemers voorafgaand aan de bijeenkomst kunnen bekijken.
  • Je kunt door GGZ Ecademy gevraagd worden om een best practice voor te bereiden.

Programma
De inhoud van de bijeenkomst zal per keer variëren. Deelnemers ontvangen vooraf een agenda. Hierbij een paar voorbeelden van onderwerpen die passen bij een gebruikersbijeenkomst:

  • Ervaringen met het inrichten van de catalogus
  • Ga ik zelf content ontwikkelen en/of huur ik iemand in?
  • Tips bij het inzetten van een nieuwe functionaliteit, bijv. event

Overige gegevens
Aantal deelnemers: max. 22

Tip

Je hoeft niet te wachten op een bijeenkomst om vragen te stellen over het Centraal leerplatform. Op de supportsite kun je artikelen lezen, een vraag stellen in de community en contact opnemen met het supportteam van GGZ Ecademy.

22

1

n.v.t.

1,5 uur

GGZ Centraal Amersfoort

BehEca_Bk/20190925