GGZ Ecademy ondersteunt haar leden in de dagelijkse werkzaamheden m.b.t. scholing van medewerkers. Voor hulp kunnen leden terecht op de supportsite en bij de helpdesk van GGZ Ecademy. Leden van GGZ Ecademy verzorgen zelf de eerstelijns helpdesk voor hun cursisten.
De supportsite is dé bron van informatie en dé plek om kennis te delen. De site kent een openbaar deel voor de cursisten en een besloten deel voor de contactpersonen bij de leden. Alle informatie over GGZ Ecademy en over de leerproducten is hier terug te vinden. Op het forum gaan leden met elkaar in gesprek en wisselen ze kennis en ervaringen uit. Op de site krijg je antwoord op vragen over:
Beheerders en opleiders van leden kunnen via e-mail contact opnemen met de helpdesk van GGZ Ecademy. Verder verzorgt GGZ Ecademy trainingen en werksessies voor beheerders en auteurs. Beheerders leren omgaan met het Centraal leerplatform en de leerproducten. Voor auteurs zijn de trainingen gericht op het maken en aanpassen van leerproducten.
Ben jij een cursist die werkt of studeert bij een van de leden van GGZ Ecademy en heb je een vraag? Neem dan contact op met de helpdesk van je organisatie. Op de ledenpagina van GGZ Ecademy staan de contactgegevens.
Als een van de leden een vraag of wens heeft waar nog geen oplossing voor is, dan inventariseert GGZ Ecademy of andere leden deze wensen ook hebben. Is dit het geval, dan wordt in overleg met de leden besloten om gezamenlijk een oplossing te vinden en hier ook gezamenlijk in te investeren.
En hier komt de kracht van de vereniging weer duidelijk naar voren!