Voor wie?
Deze bijeenkomst is voor medewerkers van leden van GGZ Ecademy die het beheer van de eigen leeromgeving uitvoeren. De beheerdersbijeenkomst maakt structureel deel uit van de ledendag van GGZ Ecademy, welke 4x per jaar georganiseerd wordt.
Programma
De inhoud van de bijeenkomst zal per keer variëren. Deelnemers ontvangen vooraf een agenda. Hierbij een paar voorbeelden van onderwerpen die passen bij een gebruikersbijeenkomst:
- Ervaringen met het inrichten van de catalogus
- Tips bij het inzetten van een nieuwe functionaliteit, bijvoorbeeld event
- Versiebeheer
Overige informatie
Als je een casus wilt bespreken tijdens de bijeenkomst dan dien je deze vooraf in. Denk ook aan bijlagen zoals afbeeldingen, documenten of een video die deelnemers voorafgaand aan de bijeenkomst kunnen bekijken.
Je kunt door GGZ Ecademy gevraagd worden om een best practice voor te bereiden.
Tip
Je hoeft niet te wachten op een bijeenkomst om vragen te stellen over het Centraal leerplatform. Op de supportsite kun je artikelen lezen, een vraag stellen in de community en contact opnemen met het supportteam van GGZ Ecademy.
Productcode
BehEca_Bk_/20200923
Aantal deelnemers
100
Deelnemers per lid
2
Kosten
n.v.t.