Programma
De agenda van het webinar:
- Algemene inleiding over het beheer in het portaal
- LTI Koppelen.
- Hoe wordt de LTI koppeling nu gemaakt?
- Waar kun je de koppeling vinden en eventueel verbreken?
- Rapportagestructuur
- Hoe werkt de nieuwe rapportagestructuur?
- Hoe maak je onderdelen en subonderdelen aan in de rapportagestructuur?
- Hoe kun je iemand verplichten een nieuwe keuze te maken?
- Lifecycle (Momenteel wordt deze nog getest)
- Waarom een Lifecycle?
- Hoe werkt de lifecycle?
- Wat merk je als beheerder hiervan?
Om een webinar te volgen heb je een laptop, pc of tablet met internetverbinding nodig.
Je kunt optioneel je (web)camera en microfoon gebruiken om te communiceren met deelnemers aan het webinar. Het kan zijn dat de organisator deze functies (tijdelijk) heeft uitgeschakeld.
We maken voor het webinar gebruik van Zoom. Je kunt dit programma kosteloos downloaden voor een optimale werking van het webinar. Je hoeft geen account aan te maken.
Wil of kun je geen programma downloaden, volg het webinar dan via je browser. Je hebt dan minder mogelijkheden om interactief deel te nemen.
De opname van het webinar wordt na afloop op de supportsite geplaatst.
Productcode
WebEca_Tr_0124_20191111
Aantal deelnemers
100
Deelnemers per lid
5
Kosten
n.v.t.
Aanmelden
Excuses, het event is reeds verlopen.